Klantenservice
Vakantie

Gaat u op reis? Maak dan gebruik van onze vakantieservice. Geef minimum 3 dagen vóór uw vertrek uw keuze online door.

Vakantie doorgeven ›

Veelgestelde vragen

+
Wat doe ik met mijn papieren krant tijdens mijn vakantie?

Afhankelijk van uw abonnementsformule kan u gebruik maken van de vakantieservice.

Super
Slim
Snel
Digitaal
Weekend

Super = van maandag t.e.m. zaterdag de papieren krant + elke dag alles digitaal

Stuur uw papieren krant door naar uw vakantieadres
Bent u op vakantie in België dan kan u de krant laten doorsturen op uw vakantieadres. Deze service is gratis. U ontvangt dan de plaatselijke editie.

Stuur uw papieren krant door naar een vriend of familie
Doe een vriend of je familie een groot plezier en laat uw krant tijdens uw vakantie op een ander adres bezorgen. Jij blijft het nieuws digitaal lezen op vakantie. Deze service is gratis.

Onderbreek de levering van uw papieren krant en lees digitaal op vakantie
Hierdoor vermijd u een overvolle brievenbus en kan u uw vertrouwde nieuws verder lezen op vakantie. Uw abonnement loopt dan gewoon door.

Onderbreek de levering van uw papieren krant en stopt uw digitale toegang
Uw abonnement wordt volledig onderbroken en de einddatum van uw abonnement schuift met de volledige onderbrekingsperiode op.

Slim = elke dag alles digitaal + de papieren krant op zaterdag

Onderbreek de levering van uw papieren zaterdagkrant en lees digitaal op vakantie
Hierdoor vermijd u een overvolle brievenbus en kan u uw vertrouwde nieuws verder lezen op vakantie. Uw abonnement loopt dan gewoon door.

Weekend = de papieren krant op zaterdag + maandag

Onderbreek de levering van uw papieren krant
Uw abonnement wordt volledig onderbroken en de einddatum van uw abonnement schuift met de volledige onderbrekingsperiode op.

Snel = toegang tot alle plusartikels op de website

Een snel abonnement kan geen gebruik maken van de vakantieservice. Neem contact op met onze klantendienst voor meer informatie.

Digitaal = elke dag alles digitaal en toegang tot alle plusartikels

Een digitaal abonnement kan geen gebruik maken van de vakantieservice. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wanneer moet ik mijn onderbreking doorgeven?

Als u voor minimum 2 dagen op vakantie gaat kan u gebruikmaken van de vakantieservice. U dient uw vakantieperiode minstens 3 dagen op voorhand door te geven via onze servicepagina. Geeft u uw onderbreking door via e-mail, dan dient u dit een week op voorhand door te geven.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Vanaf hoeveel dagen kan ik gebruik maken van de vakantieservice?

U kan vanaf 2 dagen afwezigheid hiervan gebruikmaken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik een tijdelijke onderbreking nog aanpassen?

U kan tot 3 dagen vóór uw vertrek uw vakantieonderbreking aanpassen via onze servicepagina.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

We zijn momenteel gesloten. Laat hier je bericht achter, we helpen je zo snel mogelijk.

Via chat
tot 20u meteen antwoord op uw vraag

Bel 02 790 21 10
neem tot 17u contact op

Stuur een bericht
antwoord in 14 werkdagen

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home