Klantenservice
Mijn abonnement

Bekijk hier de informatie over uw abonnement(en), raadpleeg uw adresgegevens, uw abonnementsnummer of de start en/of einddatum van uw abonnement.

Abonnementsgegevens raadplegen ›

Veelgestelde vragen

+
Wat is mijn abonnementsformule?

U kan uw abonnementsformule raadplegen via de servicepagina onder 'Mijn Abonnement'. We bieden meerdere abonnementsformules aan:

Super: van maandag t.e.m. zaterdag de papieren krant + elke dag alles digitaal
Slim: elke dag alles digitaal + de papieren krant op zaterdag
Snel: toegang tot alle plusartikels op de website en in de nieuwsapp
Digitaal: toegang tot de digitale krant en tot alle plusartikels op de website
Weekend: de papieren krant op vrijdag + zaterdag

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn editie wisselen?

Het is niet mogelijk om de papieren editie van uw krant te wijzigen, op elke postcode leveren wij één vastgestelde editie. Digitaal zijn alle edities beschikbaar. Zo geniet u op papier het regio nieuws van waar u woont en kan u digitaal de regio volgen waar u een speciale band mee hebt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?

U kan een naamswijziging aan ons doorgeven via chat. In het geval van een contractueel abonnement (met een toestel) is het niet mogelijk om de naam te wijzigen. Na afloop van de contractuele duur van het abonnement kan de naam uiteraard wel aangepast worden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal via domiciliëring. Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Bezorg ons uw nieuwe rekeningnummer via chat, dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik betaal mijn abonnement via overschrijving maar heb geen betaalvoorstel ontvangen?

U ontvangt 30 dagen voor de einddatum van uw abonnement een betaalvoorstel. Hebt u deze niet ontvangen, geef dit aan ons door via chat. Wij zorgen er dan voor dat u deze alsnog ontvangt.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

We zijn momenteel gesloten. Laat hier je bericht achter, we helpen je zo snel mogelijk.

Via chat
tot 20u meteen antwoord op uw vraag

Bel 02 790 21 10
neem tot 17u contact op

Stuur een bericht
antwoord in 14 werkdagen

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home