Klantenservice
Digitaal lezen

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien u ons een vraag wil stellen, kunt u ons best contacteren via chat. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen u ook met aandrang vragen om u niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen u gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen u op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

De Standaard is meer dan de website alleen.

Met uw digitale account kunt u het nieuws digitaal lezen via de website, de nieuwsapp en de krantenapp. Hieronder vindt u meer informatie over digitaal lezen, het aanmaken en beheren van uw digitale account en het instellen van uw nieuwsbrief voorkeuren.

Veelgestelde vragen

+
Wat is het verschil tussen de nieuwsapp, de krantenapp, de plus artikelen en de website?

De gratis artikelen op de website van De Standaard zijn toegankelijk voor iedereen. Hiervoor dient u geen abonnement te hebben.

De plus artikelen op de website en in de nieuwsapp zijn enkel voor abonnees met een Super, Slim, Digitaal of Snel abonnement (zie ook "Wat is mijn abonnementsformule?"). Hiervoor dient u een abonnement te hebben om deze te kunnen lezen. Zorg er wel voor dat u uw login activeert.

De krantenapp is enkel en alleen voor Super, Slim en Digitale abonnees. U vindt er de volledige digitale krant, alsook de bijlagen en extra publicaties.

Tip: Download hier een handig overzicht van alle informatie over het digitaal lezen via onze apps.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan een familielid ook de digitale krant lezen met mijn abonnement?

Ja, dat kan. Het is mogelijk om de digitale krant maximaal 3x per dag te downloaden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb een nieuw e-mailadres waarmee ik digitaal wil lezen. Kan ik dit wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. U kan hier uw digitale account wijzigen. Meld u aan met uw huidige e-mailadres en wachtwoord, pas vervolgens uw e-mailadres aan en klik op "opslaan".

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik kan de plus artikelen niet lezen. Hoe kan dit?

U hebt een abonnement nodig om de plus artikelen te kunnen lezen. Hebt u een abonnement maar lukt het niet om deze artikelen te lezen? Controleer dan of u aangemeld bent met het e-mailadres dat gelinkt is aan het abonnement.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Hoe kan ik de digitale krant lezen?

U kan de digitale krant lezen met een Super, Slim of Digitaal abonnement (zie ook "Wat is mijn abonnementsformule?"). U dient hiervoor eerst uw login te activeren. Hiervoor hebt u altijd uw abonnementsnummer nodig, houd deze dus bij de hand. Uw login activeren doet u hier. Kent u uw abonnementsnummer niet meer, dan kan u dit raadplegen op de servicepagina onder "Mijn abonnement".

Wanneer u uw login hebt geactiveerd, kan u de digitale krant lezen. Lukt dit niet? Neem dan contact op via chat. Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home