Klantenservice
Bezorging

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien u ons een vraag wil stellen, kunt u ons best contacteren via chat. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen u ook met aandrang vragen om u niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen u gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen u op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

De Standaard bezorgen wij maandag tot en met vrijdag vóór 7.30 uur en op zaterdag vóór 10 uur.

Hebt u uw krant niet, onvolledig of te laat ontvangen? Laat ons dit hieronder zo snel mogelijk weten. Wij nemen vervolgens onmiddellijk contact op met het postkantoor of de bedeler van uw krant.

Bezorgingsklacht melden ›

Of bel gratis onze automatische registratielijn op 0800 500 91 (beschikbaar van 8u tot 20u en enkel voor bezorgklachten op de dag zelf).

Veelgestelde vragen

+
Ik heb de verkeerde krant ontvangen

Het zou kunnen dat de krant verkeerd werd verdeeld waardoor u per vergissing de verkeerde krantentitel hebt ontvangen. Geef dit altijd aan ons door, dan kijken wij dit voor u na. U kan dit online doorgeven via onze servicepagina onder “Bezorging”.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wat gebeurt er met mijn bezorgingsklacht na melding via de servicepagina?

Uw klacht wordt binnen het kwartier doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de bezorger die uw krant levert. Zij volgen dit op hun beurt verder op met de drager van uw krantenronde.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik blijf ten onrechte mijn krant ontvangen

Is uw abonnement in tijdelijke onderbreking of is uw abonnement definitief afgelopen maar u ontvangt nog steeds uw krant? Geef dit aan ons door via chat, dan kijken wij dit voor u na.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Wordt mijn krant geleverd op feestdagen?

Op feestdagen wordt er geen krant gedrukt en ontvangt u dus geen krant.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik heb mijn krant (nog) niet, onvolledig of te laat ontvangen

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

  • De bezorger heeft op weekdagen tot 7.30 uur en op zaterdag tot 10 uur de tijd om uw krant te bezorgen.
  • Is uw krant nat of beschadigd? Misschien bust de bezorger van de krant onvoldoende diep, is dit het geval laat het ons zeker weten. Daarnaast is het noodzakelijk dat uw brievenbus aan een aantal door de overheid bepaalde – vereisten voldoet, namelijk:
    • Uw bus dient een opening van 23 cm breed en 3 cm hoog te hebben.
    • De opening van de bus dient zich te bevinden op een hoogte van 70 tot 170 cm.
    • Uw bus dient voldoende groot te zijn zodat u grote enveloppen kan ontvangen (C4 formaat).
    • Het huis-en busnummer dienen duidelijk zichtbaar en leesbaar te zijn.
  • Hebt u het vermoeden dat uw krant uit uw brievenbus werd gestolen? Zorg er steeds voor dat de krant volledig in de bus past. Indien dit het geval is, laat het ons dan weten.
Laat een bezorgingsklacht altijd aan ons weten. Dit kan eenvoudig via onze servicepagina. Wij doen er dan alles aan om dit op te lossen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home