Klantenservice
Adreswijziging

Servicebericht

Beste lezer,

Als gevolg van het coronavirus en de maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen ondervinden wij momenteel een verminderde capaciteit bij onze klantenservice. Hierdoor zijn we telefonisch moeilijker te bereiken en kunnen de wachttijden soms oplopen.

Indien u ons een vraag wil stellen, kunt u ons best contacteren via chat. Wij proberen u dan zo snel mogelijk te helpen. Neem daarnaast ook zeker een kijkje bij onze veelgestelde vragen.

We willen u ook met aandrang vragen om u niet te verplaatsen naar onze kantoren. We kunnen u gezien de genomen maatregelen niet ontvangen op kantoor. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze uitzonderlijke situatie verwacht een uitzonderlijke aanpak, maar we proberen u op de best mogelijke manier verder te helpen. Laat veiligheid en gezondheid primeren en zorg voor elkaar.

Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van uw krant als voor de betaling van uw abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Mijn abonnement wordt betaald door iemand anders. Kan ik het facturatieadres wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. U kan zowel het bezorgadres als het facturatieadres wijzigen via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn (facturatie)adres wijzigen naar een buitenlands adres?

U kan het facturatieadres wijzigen naar een buitenlands adres. Het bezorgingsadres (het adres waar de krant toekomt) kan enkel een Belgisch adres zijn. U kan een wijziging doorgeven via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn papieren krant blijven ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij bezorgen de papieren krant enkel in België. U kan wel een digitaal abonnement nemen, zo blijft u De Standaard lezen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik geef een adreswijziging door. Wat gebeurt er met mijn krant?

Wanneer u een adreswijziging doorgeeft, dan passen wij dit zo snel mogelijk voor u aan. Wij brengen de bezorger van uw krant op de hoogte zodat uw krant vanaf de ingangsdatum van de adreswijziging op het juiste adres wordt geleverd. Hou rekening met een verwerkingstijd van +/- 3 werkdagen. Op uw nieuwe adres ontvangt u de editie van de krant die voor die postcode geldig is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home