Klantenservice
Adreswijziging

Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens door. Dit is zowel belangrijk voor de bezorging van uw krant als voor de betaling van uw abonnement.

Geef een adreswijziging door ›

Veelgestelde vragen

+
Mijn abonnement wordt betaald door iemand anders. Kan ik het facturatieadres wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. U kan zowel het bezorgadres als het facturatieadres wijzigen via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Kan ik mijn (facturatie)adres wijzigen naar een buitenlands adres?

U kan het facturatieadres wijzigen naar een buitenlands adres. Het bezorgingsadres (het adres waar de krant toekomt) kan enkel een Belgisch adres zijn. U kan een wijziging doorgeven via de servicepagina onder ‘Adreswijziging’.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik verhuis naar het buitenland. Kan ik mijn papieren krant blijven ontvangen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij bezorgen de papieren krant enkel in België. U kan wel een digitaal abonnement nemen, zo blijft u De Standaard lezen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

+
Ik geef een adreswijziging door. Wat gebeurt er met mijn krant?

Wanneer u een adreswijziging doorgeeft, dan passen wij dit zo snel mogelijk voor u aan. Wij brengen de bezorger van uw krant op de hoogte zodat uw krant vanaf de ingangsdatum van de adreswijziging op het juiste adres wordt geleverd. Hou rekening met een verwerkingstijd van +/- 3 werkdagen. Op uw nieuwe adres ontvangt u de editie van de krant die voor die postcode geldig is.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!

Contacteer klantenservice

Via chat

Bel

Stuur een bericht

Bericht Chat Telefoon

Andere diensten

Abonneevoordeel Abonnement Bezorging Digitaallezen Registratie Vakantie Noodbericht Pijl FAQ Zoek Home