NEDERLANDS

- David A. Vise en Mark Malseed, GOOGLE. HET VERHAAL ACHTER HET MEDIASUCCES, 2005, De Boekerij, Amsterdam
- Flip Vuijsje, 21 MISVERSTANDEN OVER DE NIEUWE ECONOMIE , 2000, Meulenhoff, Amsterdam
- Kevin Kelly, NIEUWE REGELS VOOR DE NIEUWE ECONOMIE. 10 RADICALE ONDERNEMINGSSTRATEGIEEN IN EEN WERELD VAN NETWERKEN , 1999, Uitgeverij Nieuwezijds, Amsterdam
- Cor Molenaar, DE OMKERING. WISSELING VAN DE MACHT , 2005, Pearson Education Benelux, Amsterdam
- Keesjan Deelstra, HANDBOEK ZOEKMACHINEMARKETING. OVER ZOEKMACHINEPOSITIONERING EN ADVERTEREN , 2005, Van Duuren Media, Culemborg
- Marco den Teuling, BELLEN VIA INTERNET MET SKYPE....IN JE BROEKZAK , 2005, Van Duuren Media, Culemborg
- Marc Borgers, Rob Woelinga, SUCCESVOLLE E-MAILMARKETING. VERSTERKEN VAN LOYALITEIT - VERHOGEN VAN SALES , 2005, Beerens Business Press, Woerden
- Dany Jacobs, VAN KENNISECONOMIE NAAR WILD KAPITALISME EN TERUG , 2001, Scriptum, Schiedam
- Frans van der Schip, INTERNET VOOR ONDERNEMERS EN MARKETEERS , 2000, Academic Service, Den Haag
ENGELS

- Philipp Gerbert, Dirk Schneider, Eric Wiebes, E-SHOPPING. MARKTEN AANBOREN, WINKELS INRICHTEN, KLANTEN BINDEN , 1999, Scriptum, Schiedam
- Jonathan Rosenoer, Douglas Armstrong, J. Russell Gates, THE CLICKABLE CORPORATION. SUCCESFUL STRATEGIES FOR CAPTURING THE INTERNET ADVANTAGE , 1999, The Free Press, New York
- Dave Chaffey, E-BUSINESS AND E-COMMERCE MANAGEMENT , 2004, Pearson Prentice Hall, New Jersey
- Greg Holden, INTERNET BABYLON: SECRETS, SCANDALS, AND SHOCKS ON THE INFORMATION SUPERHIGHWAY , 2004, APress, Berkeley