De campagnes waarop Jens Mortier en Joost Berends het meest trots zijn.



Axion. Zette de jongerenrekening van Dexia op de kaart. Won onder meer CCB Diamond Award, Leeuw in Cannes, Eurobest Award in Londen. Staat in top-100 van meest bekroonde commercials.



Humo. ,,Die ochtend in de krantenwinkel''. De radiospotjes met hoofdredacteur Guy Mortier zijn maatgevend geworden voor goede radioreclame. Ook de televisiespotjes voor de condooms met fruitsmaak vielen in de smaak bij publiek en vakjury's. Won onder meer CCB Diamond Award, Gouden Effie, Leeuw in Cannes, Clio in New York.

Belgacom ADSL. ,,En je bent het wachten niet meer gewoon''. Het bewijs dat ook grote marktleiders open staan voor creatieve reclame. Marktaandeel op breedbandmarkt steeg met 11 procent. Won onder meer Gouden Effie.



De Standaard. ,,De kracht van woorden''. Campagne van Lowe-Lintas door Joost Berends. Won CCB Awards en International Newspaper Award.

De Morgen. ,,Gebeten om te weten''. Opzienbarende spotjes, gemaakt door het productiehuis Czar. Won onder meer gouden Eurobest Award en Clio-award.



Adecco. De spot met de strippende bedrijfsleider baarde internationaal opzien. De naamsbekendheid van het uitzendbureau steeg van de zevende naar de tweede plaats, de omzet verdubbelde ruimschoots.

U wil onze betalende artikels lezen maar nog geen abonnement nemen? Meld u aan en proef gratis van  plus-artikels.

Lees gratis ›

Geen betaalgegevens nodig