Think Media, de uitgever van onder meer P-Magazine, Ché en Chief, neemt een belang van 60 procent in Meta Media. Deze laatste is de uitgever van Menzo, de enige grote concurrent van Think Media op de markt van de mannenbladen.
Think Media nam de beslissing omwille van de grote synergieën die tussen beide uitgeverijen bestaan. Op deze manier worden een structurele groei en nieuwe initiatieven mogelijk, zo stelt het bedrijf.

Meta Media is naast Menzo ook de uitgever van Motoren & Toerisme, Moto & Loisirs, Motorwereld, Modelspoormagazine, Train Miniature Magazine, Spoorwegjournaal en Journal du Chemin de Fer.

Samen met zusterondernemingen Auto Motor Action Team en Adventure Desktop Publishing boekte het bedrijf in 2006 een omzet van 5,6 miljoen euro en een winst voor belastingen van 96.539 euro. Negentig procent daarvan werd door Meta Media zelf gerealiseerd.

Think Media is naast de tijdschriftenmarkt ook actief op het gebied van buitenreclame, radio (Cool FM) en Online Media (Clint.be).