de postenpakker Verliefd, verloofd, getrouwd in 24 uur
En ze maakten nog lang en gelukkig reclame
Senegal: zijn stranden, zijn slippers, zijn huwelijksaanzoeken. dpg media
‘Ik geloof nog altijd in traditionele reclame, maar om ons merk likeable te maken, moeten we aanwezig zijn op plaatsen – en via manieren – die mensen niet storen. Omdat mensen tijdens de reclameblokken wegzappen of naar de wc gaan, willen we meer en meer aanwezig zijn ín de uitzendingen.’ Koen Lukasczyk, directeur communicatie van Axa Belgium, gaf drie weken geleden in De Standaard een openhartige inkijk in zijn strategie. En tijdens het kijken naar de eerste aflevering van Verliefd, verloofd, getrouwd in 24 uur, moesten we er meermaals aan denken. Niet omdat Axa erin voorkwam, maar de verdoken reclame des te meer. Want de programmatitel laat dan wel uitschijnen dat het gaat om een programma dat mensen onder tijdsdruk wil koppelen, in werkelijkheid is dit gewoon een langgerekte reclameclip voor een reisbestemming.