Defensie lanceert charmeoffensief in Wijnegem shoppingcenter om vrouwelijke rekruten te lokken
Het hoogtepunt van de actie wordt ongetwijfeld het bezoek van acht Kamp Waes-deelnemers. “Zij zijn dé ambassadeurs bij uitstek voor Defensie.” Foto: VRT - deMensen

Vandaag, maandag, opent Defensie in het shoppingcenter van Wijnegem een eigen pop-upstore. Je kunt er geen kakigroene uniformen kopen, maar je wel aanmelden bij het Belgische leger. De legertop hoopt vooral vrouwen aan te trekken. In de krokusvakantie komen de deelnemers van Kamp Waes langs als extra lokvogels en in het winkelcentrum worden dan ook jeeps, kanonnen en ander groot materieel opgesteld.

De militairen die je vanaf vandaag in het Wijnegem Shoppingcenter zal aantreffen, hebben dus niks te maken met een verhoogde terreurdreiging, maar alles met een groots opgezet charmeoffensief om nieuwe ...

Wist je dat je ook zonder abonnement elke maand 3 betalende  plus-artikels kunt lezen?

Meld je aan en lees gratis ›

Vul je e-mailadres en wachtwoord in