Céline Dion lanceert eigen merk
Foto: AFP

De 48-jarige zangeres Céline Dion kondigde aan dat ze klaar is om aan een nieuw hoofdstuk in haar leven te beginnen. Ze zal namelijk haar eigen lifestylelijn lanceren. Vanaf volgend jaar verschijnt haar merk op de markt.

Wat onder meer Gwyneth Palthrow en Reese Witherspoon kunnen, kan ook Céline Dion. Ze besloot om een uitgebreid lifestylemerk naar buiten te brengen. 

Niet alleen kleren, maar ook accesoires, beautyproducten en interieurspullen zal ze verkopen. Voor haar nieuw project werkt Dion samen met de licentiefirma Epic Rights. ‘Artiesten moeten op heel veel verschillende gebieden actief zijn. Een lifestylelijn lanceren is een natuurlijke stap voor Céline op dit punt van haar carrière, voornamelijk omdat alles vanuit haar perspectief gebeurt’, stelt ceo van Epic Rights, Dell Furano.

Er is nog geen naam bekend voor de lijn. In afwachting van een definitieve titel wordt het momenteel nog ‘Céline Dion’ genoemd.

Wie graag een van de nieuwe producten van de zangeres wil kopen, zal nog even geduld moeten hebben. De eerste producten van de lijn zullen verschijnen in de herfst van 2017. In de drie jaar die daarop volgen zullen er steeds nieuwe producten geïntroduceerd worden.

‘The show must go on’

In januari overleed Céline’s echtgenoot René Angélil. Ter ere van hem bracht ze het nummer ‘The show must go on’ van Queen tijdens de Billboard Music Awards.

‘Ik wil tonen aan mijn kinderen dat hun moeder sterk is. René drong er altijd op aan dat het leven niet stilstaat. Ik ben 48 jaar en ik verloor de liefde van mijn leven. Maar ik moet mensen kunnen loslaten. Ik voel me rustig nu’, zegt Dion.