Helpdesk Telenet werkt Els de Schepper op de zenuwen: 'Totaal absurd'
Foto: frederik beyens
Cabaretier Els de Schepper haalt in een post op Facebook uit naar de helpdesk van Telenet. 'Ik wist niet dat Telenet humoristen in dienst had in plaats van technische hulpverleners.'

'Totaal totaal totaal absurd: de technische dienst van Telenet biedt me zonet een gratis 'check-up'-technicus aan, maar énkel als alles perfect werkt', aldus de Schepper op Facebook. 'Van zodra er een probleem is, komen ze niet gratis langs en is het betalen: Van dienstverlening gesproken...'

'Ik moest keihard lachen aan de telefoon omwille van de kafkaiaanse toestand. Want: Ik maakte de "kapitale" fout om eerlijk te zeggen dat mijn vaste lijn niet goed werkte en van de gratis afspraak ging het opeens naar betalen.'

Goed gelachen

'De lijn werd bovendien ineens verbroken en niemand belde terug. Toen ik dan maar zelf terugbelde ging de tweede persoon in het verweer door mij om de oren te slaan met allerlei ingewikkelde termen en argumenten die kant noch wal raakten. Hij zei bovendien: "Nee mevrouw, dan doen wij nooit, terugbellen." Van een goede dienstverlening gesproken... Weerom schoot ik in een lachbui. Allez, heb dan toch goed gelachen vandaag', besluit Els de Schepper.

 

Totaal totaal totaal absurd: de technische dienst van Telenet biedt me zonet een gratis "check-up"-technicus aan maar é...

Geplaatst door Els de Schepper op dinsdag 8 maart 2016

U wil onze betalende artikels lezen maar nog geen abonnement nemen? Meld u aan en proef gratis van  plus-artikels.

Lees gratis ›

Geen betaalgegevens nodig