Maaltijdboxen van HelloFresh stranden op nummer twee

Lezers kiezen voor K3 als Product van 2015

De best verkochte cd en het meest bekeken tv-programma van 2015 hadden ze bij K3 en Studio 100 al op hun palmares staan. Nu hebben de lezers van De Standaard K3 gekozen als Product van 2015.

De nieuwe K3-meisjes Hanne, Klaasje en Marthe pronken in de ondertussen bekend geworden regenboogjurkjes van JBC.
De nieuwe K3-meisjes Hanne, Klaasje en Marthe pronken in de ondertussen bekend geworden regenboogjurkjes van JBC. Fred Debrock

Van maandag 28 december tot en met zaterdag 2 januari konden de lezers van De Standaard online hun favoriete Product van 2015 kiezen. Liefst 5.844 lezers hebben dat gedaan.

Ze hadden de keuze uit vijf ‘producten’, die vooraf door de redactie waren geselecteerd. Behalve de meidengroep K3 ging het om de maaltijdboxen van HelloFresh, de interactieve thermostaat Nest, de emoji’s (de leestekens van de 21ste eeuw) en de datingapp Tinder.

K3 haalde het overtuigend met 1.839 stemmen ...

Aangeboden door onze partners

Niet te missen