De Brusselse vervoersmaatschappij MIVB vreest dat de nationale betoging van donderdag zware gevolgen zal hebben voor haar dienstverlening die dag. Vanaf 6 uur ‘s ochtends wordt een ’Contact Centre’ bemand waar klanten terecht kunnen met vragen over de dienstverlening donderdag.
Via de website, de mobiele applicatie en de socialmedia-platformen van de MIVB zullen de klanten ook heel de dag geïnformeerd worden. Dat laat de vervoersmaatschappij woensdag weten.
De MIVB laat in een persbericht weten niet te kunnen inschatten hoe groot de hinder donderdag zal zijn, maar ze raadt de gebruikers van het Brusselse openbare vervoer toch aan om, indien mogelijk, alternatieven te voorzien.
Het ‘Contact Centre’ is vanaf 6 uur beschikbaar op 070/23.20.00. Ook op de website www.mivb.be, de mobiele website en de applicatie zal de actuele informatie worden weergegeven. Tot slot wordt de informatie ook verspreid via Facebook (facebook.com/mijnmivb) of Twitter (@stibmivb).