Bij een chocolatier in Blankenberge heeft zondagochtend brand gewoed. Dat bevestigt de brandweer van Blankenberge. Het vuur was snel geblust, maar twee mensen werden met een mogelijke rookintoxicatie naar het ziekenhuis gebracht.

De brand ontstond rond 10.45 uur. In de stockageruimte achteraan kwam een elektrisch vuurtje in contact met een gordijn. Het gordijn vatte vuur en zorgde voor veel rookontwikkeling in de opslagplaats.

Toen de brandweer aankwam, was de brand al grotendeels geblust door de uitbaters. Twee mensen werden preventief naar het ziekenhuis gebracht. Zij liepen bij het blussen mogelijk rookintoxicatie op.

De schade aan het gebouw valt mee, maar de voorraad chocolade is wel naar de haaien.

U wil onze betalende artikels lezen maar nog geen abonnement nemen? Meld u aan en proef gratis van  plus-artikels.

Lees gratis ›

Geen betaalgegevens nodig