Dankzij sportief succes en ‘Duiveluitdagingen'

Rode Duivels scoren ook zonder bal

De Rode Duivels zijn verkozen tot Product van 2012. Samen met Astrid Bryan zorgden ze voor een trendbreuk.

Dat de Rode Duivels zo'n sterk merk zijn geworden, heeft natuurlijk veel te maken met het feit dat het een ploeg is van wereldsterren.
Dat de Rode Duivels zo'n sterk merk zijn geworden, heeft natuurlijk veel te maken met het feit dat het een ploeg is van wereldsterren. Virginie Lefour/belga

Mensen van vlees en bloed hebben de tiende editie van de zoektocht naar het ‘Product' gedomineerd. Dat is een breuk met het verleden.

De voorbije negen jaar gingen nieuwe elektronische gadgets zo goed als altijd met de hoofdprijs aan de haal in de verkiezing van het meest opmerkelijke product van het jaar (zie hierboven).

Voor de jaargang 2012 ging ruim de helft van de 3.502 uitgebrachte stemmen naar de Rode Duivels ...

Aangeboden door onze partners

Niet te missen