Gasten niet meer welkom in hotelkamer Whitney Houston
Foto: photonews
De hotelkamer waar Whitney Houston in februari overleed, zal niet meer gebruikt worden.

Kamer 434 in het Beverly Hills hotel, waar Whitney verdronk in het bad nadat ze cocaïne gebruikt had, werd op korte tijd een trekpleister voor ramptoeristen die hier graag wilden logeren. Het hotelpersoneel was ook niet opgezet met de vele telefoontjes van fans die graag een kijkje wilden nemen in de kamer waar de zangeres het leven liet.

Daar komt nu een einde aan: het kamernummer werd van de deur gehaald en een woordvoerder van het hotel bevestigde dat de kamer niet meer geboekt kan worden. Voorlopig zijn er geen plannen om de kamer terug in roulatie te brengen.