Voor zijn nieuwe zonnebrillencollectie werkte Theo opnieuw samen met de Belgische ontwerper Tim Van Steenbergen. Van Steenbergen ontwierp zes monturen, deze keer geïnspireerd op de Spaanse cultuur.

De Hierro-collectie omvat acht brillen (zes verschillende monturen) in rood, zwart en wit. De naam betekent letterlijk brandmerk en de brillen werden ook allen gebrandmerkt met een metalen embleem, een fictief logo om de herkomst van de bril aan te tonen.

Elk ontwerp kreeg de naam van een Spaanse patroonheilige. Van Steenbergen liet zich ook inspireren door de Spaanse cultuur voor het ontwerp, vooral dan het Spaanse borduurwerk en de eeuwenlange traditie van lederbewerking.

Wie zich deze lente al ziet lopen met een van deze zonnebrillen op zijn neus, zal niet te lang mogen wachten. Het gaat om een limited edition-collectie en er zijn slechts 150 sets verkrijgbaar. De aanbevolen verkoopprijs is 300 euro.

U wil onze betalende artikels lezen maar nog geen abonnement nemen? Meld u aan en proef gratis van  plus-artikels.

Lees gratis ›

Geen betaalgegevens nodig