Vanaf 1 mei zet marketingdirecteur Jo Nachtergaele om persoonlijke redenen een stap opzij bij de Vlaamse Media Maatschappij. Zijn takenpakket wordt verdeeld tussen Steven Cosyns, directeur marketing, en Wim Hubrechtsen, manager Line Extensions & New Business.

Jo Nachtergaele was sinds 1990 aan het werk bij VTM. Hij startte er als promotion manager en groeide snel door naar diverse marketing- en communicatiefuncties. Sinds 2001 maakte hij deel uit van het directie-comité. Nachtergaele stond mee aan de wieg van Ka2, JIM-tv en vtmKzoom.

'Jo Nachtergaele was jarenlang één van de motoren van ons bedrijf en hij stond aan de wieg van talloze nieuwe VMMa-initiatieven', zegt directeur-generaal Peter Quaghebeur. 'Het was zijn wens om meer tijd te kunnen spenderen aan een aantal persoonlijke projecten en die hebben we gerespecteerd. We gaan in alle vriendschap uit elkaar en we zullen voor een aantal projecten zeker nog samenwerken.'

Wist je dat je ook zonder abonnement elke maand 3 betalende  plus-artikels kunt lezen?

Lees gratis ›

Vul je e-mailadres en wachtwoord in