Een man en een vrouw uit Gent werden donderdagavond naar het ziekenhuis gebracht nadat ze bevangen werden door CO-dampen. De man zag dat zijn vriendin was flauwgevallen in de badkamer en kon nog de hulpdiensten verwittigen, zegt het Gentse parket.

De CO-intoxicatie gebeurde in een woning aan Godshuishammeke. De 23-jarige vrouw was flauwgevallen in de badkamer nadat er vermoedelijk via de gasboiler CO vrijkwam. Haar 28-jarige vriend werd ook licht bevangen, maar kon de hulpdiensten verwittigen.

De man en de vrouw werden naar het ziekenhuis gebracht, maar ze verkeerden niet in levensgevaar. De vrouw werd opgenomen, de man mocht weer naar huis. De boiler werd verzegeld.