In het centrum van Oostende is in de nacht van maandag op dinsdag brand uitgebroken in een appartement op de bovenste verdieping. Een man werd overgebracht naar het ziekenhuis met rookintoxicatie.

Vermoedelijk ontstond de brand door een sigaret. Er was een hevige rookontwikkeling.

De bewoner van het appartement, een man van vreemde origine, moest met rookintoxicatie naar het ziekenhuis worden overgebracht. Hij zou niet in levensgevaar verkeren.

De brandweer kreeg de brand snel onder controle.