BRUSSEL - Een maand nadat de minister van Consumentenzaken, Freya Van den Bossche (SP.A), de reclame voor het 'All In'-aanbod van Tele2 had aangeklaagd als ,,leugenachtig'', verzekert de directeur-generaal van het bedrijf, Grégoire Dallemagne, vrijdag in Le Soir dat ,,alle problemen vandaag zijn geregeld, of toch bijna''.
Maar de federale ombudsman voor telecommunicatie ontving sinds januari ruim zeshonderd klachten, ,,twee keer meer dan het totale aantal klachten tegen Tele2 in 2005''. Het aanbod is verleidelijk, omdat men per jaar 200 euro kan besparen in vergelijking met Belgacom, maar de operator werd met de vinger gewezen omdat hij de vraag niet kon bijhouden.

Volgens Dallemagne installeert Tele2 vandaag ongeveer vijfhonderd aansluitingen per dag. De problemen in verband met telefonie of te trage verbindingen zijn grotendeels opgelost. Test Aankoop kreeg van sinds januari tientallen klachten wegens problemen met verbindingen, betwiste facturen, enzovoort.