De Belgen speelden geen rol van betekenis voor de zege. Didier Theys werd met de Nederlander Jan Lammers en de Zwitser Fredy Lienhard zevende in hun Porsche Spyder. Eric Van de Poele (Ferrari 430 GT) werd veertiende. Marc Goossens (Corvette) gaf op.
Eindstand:
1. Dumas-Bernhard-Collard (Fra-Dui-Fra-Porsche RS Spyder) 351 rondes
2. Leitzinger-Franchitti-Lally (VSt-Sch-VSt-Porsche RS Spyder) op 1:02.084
3. Capello-McNish-Kristensen (Ita-Sch-Den-Audi R10 TDI) 1:07.697
4. Dyson-Smith (VSt-GBr-Porsche RS Spyder) 1 ronde
5. Brabham-Sharp-Johansson (Aus-Can-Zwe-Acura ARX-01b) 2 rondes
6. Luhr-Werner-Rockenfeller (Dui-Dui-VSt-Audi R10 TDI) 18 rondes
7. Lienhard-Theys-Lammers (Zwi-BEL-Ned-Porsche RS Spyder)
8. O'Connell-Magnussen-Fellows (VSt-Den-VSt-Corvette C6.R) 23 rondes
Winnaars in GT1
11. Minassian-Sarrazin-Lamy (Fra-Fra-Por-Peugeot 908 HDi) 33 rondes
12. Bergmeister-Henzler-Lieb (Dui-Dui-Dui-Porsche 997) 37 rondes
Winnaars in GT2
14. Krohn-Jonsson-van de Poele (VSt-VSt-BEL-Ferrari 430 GT) 43 rondes