Marketeers hebben bedenkingen bij pikante actie Luxemerk Infinity

Wat doe je als je een onbekende luxewagen in de markt wil zetten? Je huurt een bevallige dame in en laat haar bodypainten. Aandacht verzekerd. Maar is zo'n naaktstunt niet wat goedkoop voor een merk dat zich als het alternatief voor de klassewagens van Lexus wil neerzetten?
Luxe-automerk Infiniti paintbrusht dames die de shuttles naar het autosalon besturen. rr
Luxe-automerk Infiniti paintbrusht dames die de shuttles naar het autosalon besturen. rr © Pieter - Jan Vanstockstraeten

'Een halfnaakte vrouw zal meer aandacht trekken dan de zoveelste uitnodiging om een glas champagne te drinken', luidt het motto bij het automerk Infinity. Het Japanse luxemerk wil voet aan de grond krijgen in België. 'Maar we willen geen 400.000 euro betalen om op een stand in het autosalon te staan. Met de economische crisis is het al moeilijk genoeg om een merk te lanceren', zegt manager Kurt Winnepenninckx.



Dus worden klanten of geïnteresseerden vanuit de showroom naar ...

Aangeboden door onze partners

Niet te missen