Registreer u gratis » Meld u aan » Log uit
NS - Life&Style - Spotlight
Vet eten is slecht voor de spermahoeveelheid en -kwaliteit. Dat moet althans blijken uit een Amerikaanse studie gepubliceerd in het vakblad Human Reproduction.
De openingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen zal niet vooraf gegaan worden door een minuut stilte, aldus een woordvoerder van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Israël wilde zo zijn elf vermoorde landgenoten herdenken die omkwamen ...
Weerklinkt het ene lachsalvo na het andere uit de vergaderzaal? Negen kansen op tien dat de voorzitter van de vergadering een man is. Wanneer vrouwelijke bazen immers een grapje maken, wordt dat in tachtig procent van de gevallen op een doodse stilte...
Autisme is in de toekomst te behandelen. Dat denken hersenonderzoekers van onder meer de UMC's in Utrecht en Nijmegen. Zij hebben samen met andere Europese instellingen een subsidie van 1,5 miljoen euro ontvangen voor onderzoek naar autisme.
Drie nieuwe studies van Oxford University tonen aan dat een dagelijkse lage dosis aspirine (75 mg per dag) slikken de kans op kanker vermindert.
Snurkers hebben een hoger risico te sterven door kanker. Dat blijkt uit een studie aan de Universiteit van Wisconsin (VS).
Als u iets van buiten hebt geleerd en onmiddellijk daarna gaat slapen, zal u beter onthouden wat u hebt geleerd. Hoe beter u slaapt, des te beter houdt uw geheugen de nieuwe informatie vast. Dat blijkt uit onderzoek aan de Amerikaanse University of N...
Prefab smoothies zijn op korte tijd enorm populair geworden bij kinderen. Ouders zien er een goed alternatief in voor de dagelijkse portie fruit én een gezonde vervanger voor frisdranken. Toch zijn smoothies en vruchtensappen niet zo gezond als ze li...
Volgens een Amerikaans onderzoek gepubliceerd in het vakblad Cancer zouden herhaaldelijke RX-foto's van de tanden het risico op een intracraniaal meningeoom, een bepaald type van hersentumor, verdubbelen.
Jarenlang kreeg koffie de schuld van zowat alles wat slecht is voor de gezondheid. Vandaag bewijst een onderzoek in het meest prestigieuze gezondheidsblad ter wereld het tegendeel: wie minstens twee kopjes koffie per dag drinkt, heeft 10procent minde...
Pagina
Nieuwsoverzicht
Meest gelezen
Top tien reisfavorieten
Actieve reizen
Video
Zonovergoten bestemmingen
Stad in een notendop
Gratis nieuwsbrief
Step1Title - txt
Elke week GRATIS de leukste nieuwtjes over mode & beauty, eten & drinken, design en reizen en interessante aanbiedingen en acties in uw mailbox.
Step1QuestionGeneralInfo - txt
E-mailadres
Postcode
E-mailadres is niet geldig.
E-mailadres is verplicht.
Postcode is verplicht.
Postcode is niet geldig.
Step1QuestionNieuwsbrieven - txt
Step2Title - txt
Bedankt voor uw inschrijving. Voortaan ontvangt u elke week een overzicht van de leukste nieuwtjes over mode & beauty, eten & drinken, design en reizen en interessante aanbiedingen en acties in uw mailbox.
Onontgonnen terrein
Mode & Beauty
Design & Wonen
Het nieuws op maat
De Standaard is aangesloten bij de Raad voor de Journalistiek en werkt samen met Nieuwsblad.be en L'Avenir.net.
Niet gevonden wat u zocht? Probeer A-Z of ons archief.