Marc Reynebeau

Kiezen is verliezen

'Om de vrije concurrentie te laten functioneren, moet de klant zijn deel van het werk doen.' Dat vond hoofdredacteur Bart Sturtewagen 'de belangrijke les' uit de jongste marketingstunt van Electrabel. Dat bedrijf plooide zich niet alleen naar de wet - o, hoe grootmoedig, Electrabel! - door de gasprijs niet te verhogen, het verlaagde die zelfs.

Al viel het met die aangekondigde prijsverlaging uiteindelijk nogal tegen. Hadden we maar, voor de zoveelste keer, eerst de kleine lettertjes gelezen. Maar ja, wie kan nu nog vrolijk worden van kleine lettertjes? Wie haalt het eind ervan zonder in slaap te vallen? We kunnen ons nog troosten met de gedachte dat het toch weer erger had kunnen zijn.



Veel is het niet, monter stemt het ons al evenmin, maar alla, zo ver zijn we dan toch.



Maar het is inderdaad logisch om te denken ...

Dit is een ds Plus artikel. Het behoort tot het betalende deel van de website.
U las 85 van de 698 woorden

Verder lezen?


Lees meteen alle betalende artikels op de site

Reeds abonnee?


Nog niet geregistreerd?

Registreer