Bol.com scoort met ‘aanbieding’ voor Tim van ‘Temptation Island’
Toen alles nog uitstekend ging tussen Deborah en Tim, hield Tim een boekje bij met aantekeningen van zijn gemis voor zijn vriendin. Foto: vijf

Na de achtste aflevering van ‘Temptation Island’ is het duidelijk dat er een en ander zal veranderen tussen het Belgische koppel Tim en Deborah. Bol.com wist alvast raad met de verlovingsring van Tim.

Opgelet: Als u in alle onrust nog naar de laatste aflevering van Temptation Island wil kijken, leest u beter niet verder.

Huisje, tuintje, kindje. Dat was het uitgangspunt van Deborah en Tim, die te zien zijn in het nieuwste seizoen van de televisiereeks Temptation Island. Tim nam op dag één alle voorzorgen om veertien dagen zonder zijn Deborah te kunnen overleven: een sticker met ‘no girls allowed’ aan de deur van zijn kamer, een kussen om te knuffelen met een T-shirt van zijn vriendin en een foto van het koppel op zijn nachtkastje waar, aldus Tim, duidelijk op te zien is ‘dat ze gewoon voor altijd zijn meisje zal zijn’.

‘Ik zal hier weerstaan aan die verleiding, want ik hou van mijn vriendin’, hoorde u Tim zo vaak zeggen als hij maar kon. ‘Wij gaan hier sterker uitkomen. En mijn verlovingsring ligt klaar. Wij trouwen. Sowieso’, klonk het.

Klimop & Verlovingsring

Toch begon Tim in de vorige aflevering stilaan de flirten met een van de vrijgezelle dames. Ze is blond en niet zijn type, maar heeft ‘mooie ogen en mooie tanden’, vertrouwde Tim de camera toe. In de nieuwste aflevering zagen kijkers hoe Tim plotsklaps vertelt tegen de verleidster dat zijn liefde voor haar een beetje ongecontroleerd tussen hem en Deborah is gegroeid: ‘Zoals klimop, ken je die plant? Die gaat zijn eigen weg. Zo is het met verliefdheid ook.’ Uiteindelijk belandt Tim in bed met de verleidster en zegt hij dat ‘die verlovingsring nog even opgeborgen wordt’.

Bol.com speelde daar op in op Facebook en plaatste een humoristische aanbieding voor Tim online:

‘Huisje, tuintje, retourtje: verlovingsring, retour aangeboden’, klinkt het in de aanbieding. ‘Netjes binnen de 30 dagen bedenktijd, Tim’, schreef Bol.com er nog met een knipoog bij.

Op minder dan één dag tijd kreeg het bericht 51.000 likes en zo’n 1.700 reacties. Ook op de reacties wisten de medewerkers van Bol.com originele antwoorden te bedenken, die op hun beurt opnieuw tot 300 keer leuk werden gevonden.

Bol.com zet sinds het begin van zijn aanwezigheid op sociale media sterk in op interactie met de consument. Bijna elke reactie die consumenten op de Facebook-pagina plaatsen, krijgt een (humoristisch) antwoord.