Career Launch viert twintigste editie
Foto: Jobat.be
In de Brabanthal in Leuven vindt op woensdag 22 november een nieuwe editie van Career Launch plaats. Meer dan duizend kandidaten worden verwacht op dit job event. Jobat presenteert er ook zijn zogenaamde WaardenFit.

Career Launch is al aan zijn twintigste editie toe. Voor bedrijven is het telkens een uitgelezen kans om geschikte kandidaten te strikken. Tot de tientallen deelnemende ondernemingen behoren voor deze editie onder meer Nike, Delhaize, TUI, Van Hool, D’Ieteren, Delhaize, Defensie, de Federale Politie, UZ Leuven, MIVB en Cegeka. De organisatie is in handen van Jobat Media.

WaardenFit

Ook op deze editie van Career Launch is Jobat Media aanwezig met zijn zogenaamde WaardenFit. Via een online test ter plaatse kunnen kandidaten de waarden die ze belangrijk vinden in hun werk te weten komen. Het gaat dan om waarden als erkenning, daadkracht, innovatie, autonomie, zelfontplooiing en integriteit. Op die manier krijgen potentiële werkgevers meteen een beeld van wat de werkzoekende belangrijk vindt in zijn of haar job. En weet een kandidaat dus eigenlijk ook met welke werkgevers het kan klikken.

Als jobbeurs wil Career Launch ook iets extra doen voor de beleving van de bezoekers. Veel standhouders plannen daarom een aparte beurservaring. D’Ieteren brengt een heuse experience box mee. De VDAB komt met een pitch perfect, en Defensie zelfs met een heus pantservoertuig.

Op Career Launch worden vervolgens ook diverse carrièregerichte workshops georganiseerd in speciale career corners. Het geheel wordt ondersteund met een uitgebreide campagne via televisie, radio en gedrukte media. De beurs start om 11 uur en duurt tot 19 uur.

>

>

>