Eerste winkel op wieltjes Pom & Coco gelanceerd in België
Foto: Pom & Coco

De originaliteit van een pop-up winkel vervalt in het niets naast het nieuwe concept dat twee Belgische dames uitdachten: een winkel op wieltjes.

Begin 2017 lanceerden Catherine Op De Beeck en Amélie Timperman hun eerste collectie. Om het verhaal van Pom & Coco verder te zetten, werd eerst gedacht aan een eigen winkel. ‘We wilden de identiteit van ons merk naar het grote publiek uitdragen. Om ons niet te beperken tot een bepaalde regio en niet in het cliché van een pop-up te vervallen, kozen we uiteindelijk voor een alternatief dat hip en moduleerbaar is. We hielden meteen van het dynamische gegeven van een Airstreamer.’

De mobiele winkel van Op De Beeck en Timperman betekende ook meteen een primeur in België. In de winkel op wieltjes worden enkel eigen ontwerpen aangeboden. ‘Pom & Coco staat voor elegante casual mode met een twist. We werken graag en vaak met ensembles en besteden veel aandacht aan details, de perfecte fitting, materialen en kleuren die voornamelijk moeten flatteren.’

De spits werd eerder deze maand afgebeten op Knokke Hippique. Een bewuste keuze, aldus de zaakvoerders. ‘Ons doelpubliek was er talrijk aanwezig en het imago en de uitstraling van Knokke Hippique ligt in lijn met de positionering van ons merk.’

Wilt u ook graag de winkel op wieltjes in actie zien? Pom & Coco organiseert privé- en lifestyle events, maar zal ook halt houden op Elle Beach Day en Antwerp Fashion Festival.