Glitters en branding op de Blogcademy

Een weekend op de blogschool

Na tien jaar bloggen voor de lol trok onze redactrice naar The Blogcademy. Doel: een superblogger worden die weet wat ze doet, en geld verdient met bloggen. Kostprijs voor een weekend: 750 dollar.

Al tien jaar blog ik. Zonder plan, ik doe maar wat. Dat mocht, vond ik, mijn blog was de plek op het internet waarop ik deed wat ik wilde, zonder dat iemand daar wat aan te zeggen had. Er waren geen afspraken of deadlines, ik werd niet betaald of geëvalueerd. Behalve door mijn lezers, maar hun aantal bleef al die jaren traag maar gestaag groeien. Weinig klachten, op het gemak. Zoals het hoort met een blog. Kabbelend maar fijn. Want het moest toch vooral leuk blijven.

Blogger wordt tv-persoonlijkheid ...

Dit is een ds Plus artikel. Het behoort tot het betalende deel van de website.
U las 89 van de 1598 woorden

Verder lezen?


Lees meteen alle betalende artikels op de site

Reeds abonnee?


Nog niet geregistreerd?

Registreer