Gouden Leeuw voor 'Music for life'
De campagne 'Music For Life' voor Studio Brussel, waarbij een zwart jongetje op televisie telkens een glas water wegkaapte, heeft op het reclamefestival van Cannes een Gouden Leeuw in de wacht gesleept.
Dat melden het reclamebureau mortierbrigade en radiozender Studio Brussel maandagavond. De Gouden Leeuw is een van de belangrijkste onderscheidingen in de internationale reclamewereld.

De recentste editie van 'Music For Life' stond in het teken van drinkbaar water voor iedereen. In december 2007 verscheen gedurende drie dagen, telkens in prime time op Eén, een zwart jongetje dat de glazen water van de presentatoren en presentatrices leegdronk.

De campagne van mortierbrigade voor Studio Brussel kaapte eerder al drie prijzen weg op de awardavond van de Creatieve Club of Belgium (CCB). De CCB-awards bekronen reclamecampagnes in verschillende categorieën.

Voor mortierbrigade is het de vierde Leeuw in zijn driejarige bestaan.