Een paar maanden geleden nam Kaat Blommaert van Le Fabuleux Marcel de Bruxelles het moeilijke en zware besluit haar winkels te sluiten en naar andere oplossingen voor het voortbestaan van haar merk te zoeken. Die heeft ze nu gevonden, dankzij kledingketen Zeb.

Een paar maanden geleden nam Kaat Blommaert van Le Fabuleux Marcel de Bruxelles het moeilijke en zware besluit haar winkels te sluiten en naar andere oplossingen voor het voortbestaan van haar merk te zoeken. Die heeft ze nu gevonden, dankzij kledingketen Zeb.

'Het is de laatste maanden niet makkelijk geweest. Je wil groeien, je zit met duizenden ideeën, maar je hebt niet de afzet en dus ook niet de middelen om hierin te investeren', vertelt Kaat Blommaert.

'De beste marcellen van de wereld maken: dat is waar ik van wakker lig en wil voor opstaan. Ik heb veel mensen en bedrijven gezien, veel gewikt en gewogen, en met trots kan ik zeggen dat ik me vanaf nu kan smijten op wat me lief is. Op een tafel vol Marcellen, in alle soorten en kleuren.'

Nu heeft Blommaert een partner gevonden om samen het merk aan te pakken:Zeb, dat zestig eigen winkels heeft en een webshop. Een partner die ook durft, denk maar aan de succesvolle soldenperikelen in periodes waarin dat legaal helemaal niet mag. Allebei durvers en nu dus dikke copains om het op zijn Brussels te zeggen, dat belooft.

Vanaf februari volgend jaar zijn de nieuwe Marcels te koop in alle winkels van Zeb en online. Op termijn wordt de collectie uitgebreid met jurken, broeken, jassen en accessoires. Een meer dan verdiend kerstcadeau voor de hardwerkende Kaat Blommaert en een zeer fijne beslissing van Zeb. Meer van dat!