VIDEO: Vindeenlief.be met gewaagde reclame
Foto: Jelmar Hufen
Onderstaand filmpje is een knap staaltje van "agency-self-promo", een veelgebruikt reclame-concept om als reclamebureau of creatief team op te vallen tussen de concurrentie. Dit filmpje is een fictieve reclamespot voor de al even fictieve website 'Vindeenlief.be'.

De regisseurs van dit grappig filmpje zijn Jelmar Hufen en Frederike Groen, een Hollands creatief team die in het verleden al werk hebben geleverd voor Audi, Randstad, KPN en Philips.
Het filmpje gaat over Stefaan, een jongen, die volgens zijn vrienden, de vrouwen niet al te goed begrijpt. Acteurs in dit filmpje zijn onder andere Titus De Voogd, die al verscheidene gastrollen op zijn palmares heeft staan en Gilles De Schrijver, bekend uit 'Code 37' als Kevin.
Waarom dit filmpje al zoveel positieve reacties heeft gekregen? De droge West-Vlaamse oneliners "Ze zin precieze gevall'n up je dwoaze toote" en "Zie je gie e Janet ofwa?" in combinatie met het opzwepend liedje van Plastic Bertrand (ça plane pour moi) maakt dit spotje simpelweg een must-see!